samedi 11 avril 2015

Patience! Patience! Patience! Long term exposure -Exposition prolongée



 (Le français suit l'anglais)
Publication #: TAweb-2015-05-E 
Category: Tips and advice - Travel and Photography
Date: April 11, 2015
Author-Photographer: Martin S. Beaulieu

As everyone was leaving the site (thinking there would be no sunset that night), I stayed to capture these photos using long term exposure.


Photography is teaching me to be more patient. The first world I learn was "wait" as my mom was attending my 13 months younger sister. . I am more and more patient but still need to work on this...




Enjoy this video: https://youtu.be/2Orbzhbx0QU

Enjoy!
Martin

Twenty thousand leagues under the sea and so many places to "sea" !
Let’s explore one "beaulieu" at a time.
---------------------------------


Publication # : TAweb-2015-05-F 
Catégorie : Trucs et conseils - voyage et photographie
Date : 11 avril, 2015
Auteur-Photographe : Martin S. Beaulieu

Comme tout le monde quittait le site (en pensant qu'il n'y aurait pas de coucher du soleil ce soir-là), je suis resté pour prendre ces photos en utilisant une exposition prolongée.

La photographie m'apprend à être plus patient. Le premier mot que j'ai appris était "attend" que ma mère me répétait puisqu'elle s'occupait de ma sœur cadette de 13 mois. Je suis de plus en plus patient, mais j'ai encore besoin de travailler sur ce point...

Amusez vous avec cette vidéo: https://youtu.be/2Orbzhbx0QU

Pour votre plaisir!
Martin

Vingt mille lieues sous les mers et tant d'endroits à voir!
Allons explorer un «Beaulieu» à la fois.




Aucun commentaire:

Publier un commentaire